3 Şubat 2012 Cuma

Benim Sevdiğim Sen


Masanın arkasındayken izledim seni. Bir yandan neşeyle bir şeyler anlatıyor diğer yandan soğuk sodanı yudumluyordun. Yutkunurken nefes borusunun hareketine baktım, gülerken gözlerinin kenarlarında oluşan çizgilere, alnını kaşırken parmaklarının kıvrımına, kurumak üzere olan terinin gömleğinde oluşturduğu şekillere. Hepsini çok sevdim. Sanki hayatın sadece sana lütfettiği güzelliklermiş gibi hayranlıkla izledim. Oysa sen sadece köpeğini anlatıyordun.

Anladım ki, seni sevmemin nedeni, benim seni görmek istediğim ayrıntılarda gizli.   Senin bile bilmediğin sana ait detaylar bendeki varlığın.

Bugün biraz daha hazırlıklıyım sana karşı.

2 yorum:

  1. yazıların çok güzel, akıcı ve içten :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim. vakit ayırıp okuduğun için ayrıca teşekkürler:)üye olmak istersen daha çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil