13 Şubat 2012 Pazartesi

Kendine İyi Bak



Gecenin bir yarısı dayandı kapıma. Topların kaleleri dövdüğü gibi, yumrukları ardı ardına iniyordu en savunmasız anımda. Kalp atışımın sesi bozdu sükûneti. Ruhumda attığım çığlıklarla bastırmaya çalıştım yalnızlığımı…

Senden sonrası hep böyle… Hep tufan,  senden sonrası hep kıyamet… Kalbim mahşer yeri, tüm anılar bana hesap soran bir düşman.  

Göz kapaklarıma çizilmiş gibi resmin, her kapadığımda sen geliyorsun. Sahnelenen oyun gibisin. Perde açılıyor sen başlıyorsun, perde kapanıyor sen başlıyorsun…

Sen gittiğinden beri sana uyuyorum, sana uyanıyorum. Senle oturup, senle kalkıyorum. Yapmadıklarımın intikamını alıyorum zamandan.  

Gecenin bir yarısı kapıma dayanan korkuyu saymazsak,  ben iyiyim. Sen kendine iyi bak…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder